NXT-GEN 2022

Meer informatie over dit event
Bekijk hier het programma
18.45 – 19.15 | Inloop + ontvangst De Mythe (lobby) |
19.15 – 19.30 | Toegang tot de zaal open + inloop naar de zaal |
19.30– 19.45 | Opening door Simon de Clerck + inspiratiesessie Straight-Line Leadershi |
19.45 – 20.15 | Thijs Verheul (mede-oprichter United Wardrobe) |
20.15 – 20.45 | Humoristische onderbreking met Harry Glotzbach |
20.45 – 21.15 | Geertje Zeegers (Too Good To Go) |
21.00 – 22.15 | Informeel napraten, borrelen en netwerken |
Dit zijn onze sprekers
Simon de Clerck
Dagvoorzitter en spreker
Simon is dagvoorzitter van het NXT-GEN event en tevens spreker. Vanuit zijn rol als coach bij Straight-Line Leadership werkt hij dagelijks met gedreven ondernemers die willen groeien en openstaan voor mogelijkheden om hun huidige succes nog verder uit te breiden en een next level te halen. Tijdens het NXT-GEN event inspireert hij jou als bezoeker met thema’s over het bereiken van persoonlijke doelstellingen en het behalen van een effectieve en krachtige bedrijfsvoering waar de focus op groei centraal staat. Get ready for the next level!
Meer informatie over Simon de Clerck
Geboren en getogen in België en inmiddels al bijna 20 jaar woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen: Nieuwvliet.
Simon is jarenlang internationaal ondernemer geweest in de handel van voedingsingrediënten. Hij heeft zijn bedrijf van de grond af aan opgebouwd, uitgebouwd tot een van de hoofdrolspelers in de branche en vervolgens verkocht en overgestapt naar Straight-Line Leadership.
Inmiddels is hij al vijf jaar Straight-Line Coach waarbij hij werkt met ondernemers en CEO’s in België en Nederland, waaronder een aantal vooraanstaande Zeeuwse ondernemers in verschillende branches. Hij werkt met managementteams rondom eigenaarschap en effectiviteit.
Simon is een fervent triatleet, finisher van de Ironman Frankfurt 2022 en meermaals finisher van de kustmarathon. Dus als het gaat over uithouding en doorzetten onder moeilijke omstandigheden, heeft hij niet alleen in business, maar ook op lichamelijk/sportief gebied ervaringen opgedaan.
Thijs Verheul
Spreker
In 2014 zette Thijs Verheul samen met zijn studievrienden een tweedehandskledingplatform op: United Wardrobe. De jaren daarna haalden Thijs met zijn compagnons in totaal 3,5 miljoen euro aan investeringen binnen. United Wardrobe werd door meer dan vier miljoen mensen gebruikt en elke maand werden er meer dan 100.000 kledingstukken op het platform verhandeld. In oktober 2020 werd het platform verkocht aan Vinted, een Litouwse online marktplaats die in meer dan tien landen actief is.
Thijs neemt je mee in de wereld van investeringen, bedrijven bouwen en verkopen, de stress en onzekerheid en het geluk en doorzettingsvermogen van een jong team met een droom. Hij schreef over zijn ondernemersverhaal een boek genaamd “Voor hoeveel heb je het verkocht” dat een ware hit is geworden in het Nederlandse ondernemerscircuit. Thijs zit vol energie en vertelt in geuren en kleuren hoe zijn rollercoaster rit is gegaan, met veel ups, maar nog meer downs… leerzaam voor zowel student als volwassen die passie heeft voor groeien en ondernemen.
Harry Glotzbach
Spreker
Stap in het comedy universum van Harry Glotzbach en laat je verrassen door zijn bizar grappige kijk op de wereld om hem heen. Harry gaat met elke realiteit aan de haal, improviseert er flink op los, maar blijft altijd geloofwaardig. Een bizar bezoek aan de Action, vooroordelen over het hebben van rood haar, relatieruzies door tandpastadopjes, Yoga pogingen, de ondergang van de Panda, de hilarische pijn van het ouder worden, baantjes waar je je kapot voor schaamt; het komt allemaal aan bod met een flinke saus vileine humor eroverheen. En ook met zijn gitaar en zangstem weet hij elk publiek te bespelen.
Geertje Zeegers
Spreker
Geertje Zeegers is Country Manager en Waste Warrior bij Too Good To Go Nederland. Na High School in de Verenigde Staten, studeerde ze Psychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ze begint daarna haar professionele carrière als Data Scientist. In 2006 start ze als eerste medewerker bij MIcompany in Amsterdam, een toonaangevend AI- en data adviesbureau. Ze groeit door tot aan partner van het bedrijf, met dan inmiddels 70 medewerkers. Eind 2020 besluit ze dat het tijd is voor een vervolgstap. Ze droomt ervan om haar kennis over Tech te combineren met haar grote passie voor Food en de mooie wereld waarin we leven. Per mei 2021 vindt ze de uitdaging die daar perfect bij past en neemt ze de rol als Country Manager van Joost Rietveld over, die Too Good To Go in januari 2018 in Nederland startte.
Geertje is verantwoordelijk voor de volledige operatie van de Nederlandse tak van Too Good To Go, waar momenteel 65 gepassioneerde Waste Warriors zich iedere dag inzetten tegen voedselverspilling. Geertje wil de schokkende hoeveelheid voedselverspilling terugdringen, door met simpele technologische oplossingen een win-win-win te creëren, waarmee zowel de consument, als de partners op het platform én de planeet geholpen worden.
NXT-GEN 2019

Meer informatie over dit event
Bekijk hier het programma
18.15 – 19.00 | Inloop + ontvangst De Mythe (lobby) |
19.00 – 19.30 | De Speld Live |
19.30 – 20.00 | Diederick Janssens |
20.00 – 20.45 | Tony’s Chocolonely (Ynzo van Zanten) |
20.45 – 21.00 | Afsluitende sketch De Speld |
21.00 – 22.00 | Informeel napraten, borrelen en netwerken |
Dit zijn onze sprekers
Tony’s Chocolonely
Succesverhalen delen, dat creëert inspiratie en inzicht. Tijdens het Next-Gen event hebben we het inspirerende verhaal van Tony’s Chocolonely spreker Ynzo van Zanten. In 10 jaar tijd Verkade voorbijgestreefd met 100% slaafvrije chocolade. Een verhaal over modern ondernemerschap, visie, duurzaamheid en sociaal leiderschap.
De Speld Live
Humor is soms de beste raadgever, want het levert soms het beste advies. Je kent het “Next-Gen” bedrijf De Speld wellicht van de messcherpe analyses en betrouwbaar nieuws met een twist over politiek, lifestyle, cultuur en sport. Met De Speld LIVE wordt een speciale Zeeuwse analyse over het thema ondernemerschap en nieuwe generaties gemaakt.
Merkgoeroe en TEDx spreker Diederick Janssens
Wat maakt nu eigenlijk het verschil tussen Tony’s en andere chocolademerken? Waarom is Coolblue populairder dan de Mediamarkt? Hoe wordt jouw organisatie geliefder dan je concurrenten? Diederick Janssens is TEDx-spreker, social branding goeroe en initiatiefnemer van de NIMA Love brand basics. Hij geeft in een smakelijke korte “talk” richting en tips over hoe bedrijven persoonlijk kunnen groeien en deelt inspirerende tips over branding en merkstrategie.